Inloggen vereenvoudigen

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Brainiac 1 jaar, 5 maanden geleden.

• Auteur
     Fariko Ziftor 
    Bijdrager

Missciien de knop ‘Inloggen’ Onder de meta ergens bovenin de header zetten? Of een nieuwe url maken voor de wp-admin, zodat de inlog knop makkelijker te vinden is.

Alex | Fariko Scylla 
    Bijdrager

Mogelijk iets meer gebruiksvriendelijkheid als het gaat om registratie.
    Dus inderdaad de knop inloggen boven aan, eventueel in de dropdown waar je ook registreren kan verwerken dan.

Eventueel de free version van deze plugin: https://wordpress.org/plugins/ultimate-member/
    Werkt mogelijk ook wat makkelijker voor mensen die minder verstand hebben van websites.

Brainiac 
    Moderator

inloggen vereenvoudigen heb ik gedaan met betaalde plugin OneAll. Ik heb nu zelf mijn Brainiac-account aan Twitter gekoppeld en dat werkt erg soepel.

De plugin Ultimate Member kan ik niet zomaar invoeren hier, omdat ik namelijk ook de betaalde plugin Wanguard gebruik die ‘onder water’ reguliere registraties (WP userid met emial) controleert op spammers. Wanguard is een perfecte vervanging van Clef, wat veel te omslachtig was. (van fouten leert men 🙂 )

Ik hou je op de hoogte over Ultimate Member. thanks voor de tip.

Fariko Ziftor 
    Bijdrager

Wowow, Rustig aan haha. Ik ben geen ervaren wp gebruiker. Ik gebruik het enkel alleen voor simpele websites voor mijn werk.

Wat ik wel weet is dat je de bestanden van wordpress kunt veranderen, ook van de meta en deze op een andere plek te plaatsen / te verfijnen.

Ik zie dat je het al had gevonden, misschien kan je het nog een kleurtje geven, zodat het meer opvalt.

Brainiac 
    Moderator

mijn antwoord was een combo op jou en Scylla.

@eq_scylla ik heb de UltimateMember plugin bekeken en ik ga hem testen op een ander netwerk (geheim project). Ik laat je het resultaat weten.

Brainiac 
    Moderator

@eq_scylla ik heb UltimateMember getest en heb ervoor gekozen om daar niet verder mee te gaan. De plugin interfereert te veel en is niet afgestemd met BudyPress wat we hier gebruiken. Voor mijn andere project is het wel bruikbaar aangezien ik daar geen buddypress gebruik. Het krachtige van UltimateMember is het eenvoudig kunnen definieren van nieuwe gebruikers-velden die in een zgn memberdirectory gebruikt kunnen worden om te zoeken. dus in ieder geval bedankt voor de tip! 🙂

Alex | Fariko Scylla 
    Bijdrager

Oké top! Dit systeem werkt wel top, alleen zou het grafisch beter binnen de site verwerkt worden.

Net even dat het duidelijker is dat je op die manier kan inloggen.

Brainiac 
    Moderator

op elke pagina staat “inloggen met” en dan de social icons en ook de klikbare tekst “of inloggen met WP-user” met oranje linktekst.

HOE kan ik dat grafisch nog duidelijker maken?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Stuur ons een bericht

We zijn momenteel niet beschikbaar. Maar stuur ons een email en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Sending

Copyright © 2006 - 2017 Fariko, all rights reserved.

Log in with your credentials

Forgot your details?